Korisni brojevi telefona

Obaveštavamo potrošače da je počeo sa radom Centar za zaštitu potrošača pri Ministarstvu trgovine i usluga Republike Srbije. Centar će pružati informacije i savete potrošačima, kao i pomoć u rešavanju potrošačkih problema.

Prijem prijava potrošača vrši se na broj telefona 0800 – 103 – 104 (poziv je besplatan).

Žalbe, primedbe i prijave nepravilnosti u radu tržišnih inspektora mogu se uputiti 24 časa dnevno na broj telefona 0800 – 102 – 101 (poziv je besplatan).  Postoji i mogućnost anonimne prijave.

Ovaj unos je objavljen pod Saveti. Zabeležite stalnu vezu.

5 reagovanja na Korisni brojevi telefona

  1. Pavle Dejanovic kaže:

    Postovana gospodo

    Molim vas da mi odgovorite na pitanje, da li prilikom placanja robe i uslugama cekovima, sam duzan na zahtev trgovca da na poledjini ceka ispisem broj svoje licne karte (iako je taj isti broj L.K. trgovac proverio prilikom mog podpisivanja ceka), kao i njegov zahtev da upisem i broj svog telefona (koji opet, mogu upisati i podpuno bezvezni broj)?? Koje zakonske odredbe regulisu placanje cekom?
    U prilogu Vas upucujem na sajt jedne velike trgovinske kuce u
    Srbiji:

    http://www.merkur.eu/srb/potrosaci/uslovi_placanja/placanje_cekovima_gradana_na_rate/index.html

    S postovanjem

    Pavle Dejanovic
    Beograd

    • Consumer kaže:

      Gospodine Pavle,

      izvinjavamo se što Vam nismo odmah odgovorili. Vaše pitanje o nepotrebnom pisanju na poleđini čeka je svojevremeno dalo mišljenje Udruženje banaka Srbije. Centar za zaštitu potrošača Inđija je na svom sajtu objavio tekst o ovoj pojavi koja je nepotrebna i zakonski neutemeljena. Tekst možete pročitati ovde: http://www.potrosac-in.org.rs/archives/336

  2. korisnik sam vip mreze i telefona nocia c3-01.za osam meseci telefon je bio 4puta na servisu sa istim kvarom koji nije ni posle cetvrtog puta otkonjenili.pisao sam molbu treci i cetvrti put,i ni na jednu mi nije odgovoreno.poslednji put kad je tel.poslat na servis poslata je i molba iz vip-a u pozarevcu,a i pisano mejlom iz vipa pozarevac beogradu.sve te molbe i mejlovi su bili vidljivi dve nedelje koliko je stajao tel na servisu.napokon su me pozvali i vipa-a pozarevca da je tel.gotov.otisao i uzeo telefon opt naravno stari,a posle mog poziva operatera i price sta je sa mojom molbom njih vise nema u njihovom compijuteru.samo stoji jedna koja je poslata jer su iznervirali i jednu radnicu vipa-a pozarevca jer su i nju obrisali.sta da radim i kome se zaliti jer mi je telefon i dalje neispravan.unapred hvala

    • Consumer kaže:

      Postovani Marjane,

      Centar za zastitu potrosaca Indjija je vec imao nekoliko primedbi na rad Vip mobile. Da li zelite da se Centar ukljuci u pomoc oko resavanja Vaseg problema sa pomenutim Vip mobile?

  3. VESNA ĆALIĆ kaže:

    Poštovani,

    pre 8 meseci kupila sam mobilni telefon Lenovo C2 u Telenor prodavnici u Inđiji, na ugovor u trajanju od 2 godine. Dakle, telefon je pod garancijom. Bio je na servisu 3 puta u roku od mesec dana i nije popravljen. Pisala sam reklamaciju i zahtevala novi aparat. Reklamacija je odbijena, telefon mi je vraćen u istom stanju u kom je predat. Ja i dalje imam isti problem u komunikaciji. Ne dozvoljavam da se završi na ovom, niti želim da plaćam račune za telefon koji ne mogu da koristim. Smatram da nema svrhe ni smisla 4. put da ga šaljem u servis.
    Kako možete da mi pomognete i kome mogu da se obratim, kako bih rešila ovaj problem?

    Zahvaljujem unapred

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Sigurnosni kod

*

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>