Mobilni operateri

U poslednjih osam meseci, Republička agencija za elektronske komunikacije je primila 261 prigovor. Najčešći razlog prigovora je prevelik iznos računa, zatim slede prigovori na prenos broja kod drugog operatera (prigovori u vezi za trajanjem postupka i zbog govornih poruka), kao i prigovori na neispravnost telefona kupljenih u paketu. Vrlo mali broj prigovora se odnosi na nepravilnosti poput nepokrivenosti mreže, neodgovarajućeg obaveštavanja o prekoračenju potrošnje, i sl.
Mali procenat prigovora je rešen u korist korisnika-potrošača, a direktna posledica za to je činjenica da se najveći broj tih prigovora odnosi na visinu mesečnog računa. Republička agencija za elektronske komunikacije, u tim slučajevima, nema način da izvrši proveru ostvarenog saobraćaja i sadržaj listinga, tj. da izvrši eventualne korekcije računa.
Poseban oprez potrošači treba da imaju kada se nalaze u romingu.

Ovaj unos je objavljen pod Vesti. Zabeležite stalnu vezu.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Sigurnosni kod

*

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>